luni, 6 octombrie 2008

Am fost confundata cu femeia de serviciu... de ce oare?

Sambata seara m-am dus in mall. In ala de pe Timisoara. Inghesuiala si fitze la greu. Cupluri tinere cu copii de tzatza dupa ei. N-am inteles...

Anyway, cica sa mancam ceva de la KFC. Unul sta la coada, eu ocup o masa, ca sa prindem loc. Si fiindca personalul de curatenie din mall nu stergea mesele de firimituri si alte resturi, m-am apucat eu sa sterg masa mea. Si vine o tanara, isi pune geanta si haina pe un scaun la masa mea. Ma uit la ea, ea se uita prin / pe langa mine. Si ii spun: Aici stau eu. Nu pricepea. Insist: E masa mea. Vai, scuzati-ma, am crezut ca ....

Ca ce? Ce ai crezut? Ca sunt femeia de la curatenie, care sterge masa ca sa poti sa mananci tu frumos si igienic mancarea proasta de la KFC.

Si ma intreb si eu, ca omu': oare chiar par femeie de serviciu? sau pur si simplu era aia o proasta?

In alta ordine de idei, am uitat de ziua de nastere a celui mai bun si vechi prieten al meu. Am uitat pur si simplu ce zi e, ce luna e. Am uitat. Si imi pare mai rau decat de orice. Nu m-am simtit mai prost nici cand am fost confundata cu femeia de serviciu.

Niciun comentariu: