luni, 27 octombrie 2008

Elementele fericirii

Fericirea ... toti o vrem, poate unii o avem uneori. Poate unii o avem si nu ne dam seama.
Daca ma uit in urma, cred ca eu am fost fericita mult mai mult timp decat altii. Adunate, momentele mele de fericire (caci fericirea este compusa din momente, mici sau mari; nu este continua, ar fi si imposibil, dar si daunator, caci daca am fi fericiti non stop, atunci practic am pierde valoarea fericirii si nu am putea sa mai apreciem momentele de fericire adevarata) au fost mult mai intense si mai multe decat ale altora.

Ce ma face pe mine fericita? Pai o zi inghetata si insorita pe Transfagarasan





O seara de blues si jazz intr-un bar boem din Sibiu

Un bilet la concertul ACDC de la anul din Budapesta (...pe care inca nu il am, am dat doar avans si am primit in schimb un contract... o fi bine, ce sa zic)

O noapte de baute si ras cu prietena mea

Niciun comentariu: