vineri, 10 octombrie 2008

Unul dintre motivele pentru care e bine sa nu porti chiloti. Si sutien (daca e cazul)

Dimineata. Plec la munca pe la 8 si 5, adica vreo 5 minute mai tarziu decat de obicei. Deja infrunt perspectiva de a intarzia. Decid sa risc sa iau tramvaiul 3 statii. Daca imi iese, m-am scos. Economisesc o gramada de timp.
Futu-i, peronul din statia lui 41 se revarsa, e arhiplin. Sa-mi trag una, poate reusesc sa ma bag in fata. Tramvaie vin, unul dupa altul. Dar la al doilea deja constientizez ca nu am nici o sansa. Sunt altii mai hiene ca mine. E complicat tare, tre' sa pici fix in dreptul usii cand opreste tramvaiul, tre' sa te impingi. Nu sunt capabila. Si asa ma dor muschii, am racit in plm.
O iau spre metrou. Am pierdut si timpul ca proasta! Pana acum eram la Eroilor.
La metrou, alta distractie. Peronul destul de plin. Tocmai venea metroul, lume buluc. Sa vezi ca nu-l prind pe asta. Futu-i! Dar era ala din celalalt sens. Mai am o sansa sa ajung totusi la timp.
Sa-mi pun mp3-ul. Nu mai suport conversatiile din jurul meu. Trag de firul castii, e incalcit in buzunarul de la rucsac, ca mi s-a rupt elasticul cu care il prindeam de obicei si acum sta gramada si se incurca. Hai odata, in p**** ma-tii!! Reusesc. Stereophonics, Superman. E mai bine.
In metrou, alta inghesuiala. Nu suport sa stau lipita de alti oameni, sa le simt respiratia in par sau, si mai rau, pe fata. Cu greu bag mana in buzunar, scot playeru', deblochez, dau mai tare, blochez la loc, bag in buzunar. Inchid ochii si ma pregatesc sa suport cu stoicism cateva minute. Noroc ca si-au mai revenit astia cu metrou', ca nu mai stationeaza minute in sir la Poli.
Era un tip dragutel in statie. Oare la ce usa s-a urcat? Oricum, e atat de aglomerat ca nu am sanse sa il reperez. Il vad in schimb pe rockeru' ala de 2 metri, l-am mai vazut de cateva ori. E bine de el acolo sus, nu il deranjeaza nimeni. Citeste. Oare ce-o citi?
Eroilor. Ma salut cu o fosta colega de generala si vecina, care era in acelasi vagon dar nu ne-am putut vedea mai devreme. Mai bine, e cam stupiduta, am mai incercat o conversatie cu ea mai demult si radea ca proasta, nu stia sa replice nimic.
Ma târ pe scari in sus, in jos, cu toata turma de pinguini. Stau ca pinguinii, bagati unul in altul.

Vine si celalalt metrou, ma sui. Alter Bridge, Shed My Skin, iubesc piesa asta. Uite-l si pe tipul dragutel care a urcat la mine. Acum mi se pare cam stupidutz, are fatza de figurant cum se uita el peste capetele oamenilor...
Deja transpir ca draq, desi mi-am inghesuit geaca in rucsac. Si simt cum imi intra chilotii in fund. Asa se intampla mereu atunci cand nu poti sa bagi mana in pantaloni sa tragi de ei. Daca se mai fâtzâie mult asta de lânga mine, ma apuca dracii. Breteaua de la sutien o ia la vale, la fel si transpiratia mea pe spate. Si asa am febra, la naiba. Strâng din dinti, inchid ochii, si imi ascult muzica.
E mai bine acolo. E lumea mea.

Niciun comentariu: