vineri, 3 octombrie 2008

Cum m-am hotarat sa imi fac blog

Pana de curand mi se parea putin pueril si penibil sa ai blog. Si patetic. Adica simt ca am atatea lucruri de spus si tocmai nu am cui? Pustii frustrati si inhibati au blog. Si aia care se vor mari vedete si trebuie sa tina legatura cu fanii innebuniti de pasiune. .. Fostul meu logodnic are blog (am fost logoditi pe bune, si la fel de pe bune e un idiot).
Acum o saptamana insa am cunoscut pe cineva care are blog, si scrie lucruri bune, intr-un fel foarte bun. Si m-am gandit ca totusi poate nu e chiar atat de aberanta chestia cu blogul asta. E un fel de jurnal in varianta moderna. In loc sa scrii cu pixul pe hartie, scrii pe internet ... si dai la tot poporul sa citeasca si sa comenteze.
O fi si asta ceva, in era informatizarii si comunicarii si globalizarii. Ai macar senzatia ca faci ceva..

Niciun comentariu: