marți, 14 octombrie 2008

sibiu

el: ba, sa saluti sibiu din partea mea
ea da, ba, daca oi avea timp , cu siguranta. asa, din mers, il salut oricum
el: si sa vb cu turnul sfatului sa ii spui ca nu am mai apucat sa vin acum 3 sapt, dar o sa fac tot posibilul sa il mai vad o data anul asta
ea: asa o sa ii spun. cred ca o sa inteleaga
el: cu siguranta, suntem vechi prieteni
ea: mi-am dat seama
pauza
ea: stii, ma uimesti uneori. deseori.
pauza
ea: sa-mi trag una cu netu' asta, merge ca naiba
el: daca poti sa iei legatura cu zidul cetatii sa ii spui ca ii multumesc ca mi-a tinut adapost in noptile reci de vara cand dormeam pe iarba de sub el. din pacate eu nu pot lua legatura cu tot de acolo, pt ca nu sunt de acord cu mobílele si nu accepta sa aiba telefon, pt ca ele vor sa vada lumea nu sa o auda
ea: pt tine chiar voi face un drum pana la zidul cetatii
el: o sa vezi la un moment dat scris victor pe zid pe interior, nu jos la sosea, ci in parc. acolo mi-am petrecut n zile
ea: o sa caut, poate gasesc
...







Niciun comentariu: